Dag 1

Dag 1. Første blogginnlegg i denne nye bloggen. I min fremtidige blogg. Jeg har allerede hatt andre blogger, men som folk flest gjør jeg feil og det er egentlig ikke så farlig så lenge man lærer av dem. Tenkt om livet hadde vært så enkelt at man bare kunne begynne med blanke ark, begynt på nytt, når man følte for det. Som nordmann kan man egentlig gjøre det i mange sammenhenger, men nordmenn har også veldig mange privilegier.

Jeg heter Monica og kommer fra Bergen, men går på skole i Frankrike. Jeg har gått første året på fransk lycée (vgs) og forsetter til høsten. Men nå har jeg altså ferie, noe jeg er veldig glad for. Hva jeg kommer til å gjøre i sommer er noe usikkert ettersom jeg ikke er sikker på om jeg får meg jobb og hvilken venner som blir i Bergen i sommer. Jeg skal uansett nyte ferien, jeg skal lese mye fordi skriftlig enten det er norsk, engelsk eller fransk ikke er min sterkeste side og ikke minst skal jeg ha det veldig gøy!

Ønsk meg lykke til!

Legg igjen en kommentar

