Søndagskveld

Til nå i ferien, har det ikke spilt så mye rolle om det er helg eller ikke fordi jeg har hatt ferie, men imorgen begynner jeg å jobbe og skal jobbe hele neste uke som svømmeinstruktør. Jeg skal også på jobbintervju imorgen og da får jeg vite om jeg skal jobbe eller ikke og dermed kan jeg begynne å legge opp ferien litt bedre.

I dag jeg faktisk laget litt mat. Jeg har laget kake( eller rettere sagt pyntet kake) og laget middag (lasagne). Det er veldig lenge siden jeg har laget mat nå, det må ha vært i sist ferie fordi i Frankrike har jeg aldri mulighet til å lage mat ettersom jeg på internatet  spiser i kantinen og hos vertsfamilien er det vertsfamilien som har laget all maten.

This slideshow requires JavaScript.

Jeg burde gå og legge meg nå, må tidlig opp, i dag synes jeg at det var helt forferdelig da kirkeklokkene ringte klokken halv elleve, imorgen må jeg være på jobb litt før 10…

Legg igjen en kommentar

