Avslappende

I ferien har jeg tid til å gjøre avslappende ting som ellers blir nedprioritert.

Jeg har begynt å lese en del, som en av mine økonomiske tiltak, låner jeg bøker på biblioteket. Nå leser jeg «Menn som hater Kvinner», den første boken i millenniumtrilogien til Stieg Larsson. Jeg har kommet noen hundre sider inn i boken og den er uhyrende spennende!

Jeg kan stå timer foran speilet. Det kommer vel også endel med at jeg shoppet «litt» klær i Paris. Jeg kan bruke god nok tid til å lakke neglene mine og la det trøkket.

Legg igjen en kommentar

