Lukten av klor

I dag begynte jeg som svømmeinstruktør igjen. Det er et år siden jeg har gjort det og det var utrolig kjekt å møte kolleger/venner/folk innad i svømmeklubben og ikke minst fikk jeg sett noen av dem som jeg hadde vært trener for før og de hadde strukket seg både i høyde og i svømmenivå. Siden jeg har brukt såpass mye tid i oppveksten min i sentralbadet, følte jeg en liten hjemmefølelse. Jeg har også savnet å være svømmetrener, jeg synes det er veldig gøy og i tillegg føler jeg at det er en jobb med mening ettersom jeg faktisk lærer folk å svømme noe som er utrolig viktig! Det har vært mye medieoppstyr rundt svømmeopplæring i sommer, som de fleste sommerene de senere årene fordi det er folk i Norge som drukner hver enste sommer. Det er uheldigvis ikke overraskende ettersom kun 1 av 2 5.klassinger kan svømme.

Jeg var på godt brød med Eirin (som jeg også jobber med) etter kursene og vi snakket i ett sett🙂 Hun er en av de jeg er virkelig glad for å se igjen. Jeg var også på jobbintervju, det virker som jeg har fått jobb, men skal på ett nytt intervju på onsdag så da for vi se hva som skjer…

Nå skal jeg lage meg en kopp te og lese litt videre på boken min…

Legg igjen en kommentar

