Faire la cuisine

Jeg har ikke laget mat på et år og jeg har dermed slått meg litt løs i tiden hjemme her. Problemet er at huset er ganske fult av mat fra før av, spesielt usunn mat! Kaker, boller, kjeks, muffins, is og så videre… Først tenkte jeg at jeg kunne spise opp alt det usunne med en gang slik at det ikke var noe mer fristelser, men så fant jeg ut at det var fysisk sett umulig… Også har jo jeg også laget noen drinker🙂

This slideshow requires JavaScript.

Nå drar jeg til Stavanger i noen dager for å møte bestefaren min som jeg ikke har møtt på over et år!

Legg igjen en kommentar

