Dårlig dag

I dag hadde jeg en veldig dårlig dag på jobben. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men det skjedde noe mentalt sett slik at jeg ikke hadde dem samme utstrålingen som vanlig, noe som medførte at jeg ble stående å tjene lite penger lenge i dag, og ikke minst ble jeg veldig sliten. Det som er bra med slike dårlige dager er at de er veldig lærerike og noe av det viktigste med dem er ikke å gå i kjelleren og holde motet oppe. Ikke minst er det viktig å vite at imorgen kommer en ny dag med nye muligheter, slik at jeg bare kan gi f’*** i denne dagen!

Legg igjen en kommentar

