Helg

For første gang på 6 uker, har jeg ikke jobbet på lørdag og det har jeg nyttet! Fredag da jeg var ferdig på jobb dro jeg først hjem og var med å legge Dina før jeg dro opp til Daniela. Der oppe spiste vi pizza og koste oss, men jeg sovnet på sofaen i tolv tiden. Etter å ha sovet en god natt søvn der oppe og etter en hyggelig frokost, dro jeg hjem der jeg var med min kjære familie i et par timer før jeg dro til Vilde. Jeg Vilde sammen med Trine. Det er kjempe lenge siden vi alle har vært sammen og det var veldig kjekt at vi endelig fikk det til! Så det ble enda mer pizza, flere filmer, spilling og før vi viste ordet av det var klokken fire. Ved tolvtiden i dag våknet vi og etter litt spising ble det enda mer film og synging. Veldig koselig var det ihvertfall og jeg er veldig glad for at vi har klart å få planlagt enda et møtet  før jeg drar igjen🙂

Imorgen er min nest siste arbeidsdag og det er utrolig deilig. Ikke missforstå meg, jeg liker veldig godt jobben min, men det er også veldig tung! Det blir veldig deilig med noen dager fri før jeg drar og, sånn at jeg får tid til å puste litt🙂 Men to dager skal nå alltids gå. Også gleder jeg meg veldig til onsdag, for da er det lønning og jeg er veldig spendt på om jeg faktisk får lønning og at det ikke skjer noe tull med den! Selvfølgelig har jeg mange ting jeg kan bruke imot dem om jeg ikke får lønning, men jeg tror allikvel ikke på det før jeg ser det står på kontoen min.

Nå skal jeg gå og ta meg en stor kopp chillite, det er noe jeg anbefaler alle å prøve !

Anyway, når jeg får lønning har jeg tenkt å kjøpe meg ny mobil. Det blir nok HTC disire, jeg unner meg den beste. Selvfølgelig skulle jeg gjerne ha fått meg iphone 4, men det får jeg ikke uten abonnement og siden jeg drar tilbake til France nå, så lønner det seg ikke akkurat…

Legg igjen en kommentar

