Aha

Akkurat nå gruer jeg meg litt til å dra. Jeg har ikke fått tak i verten min så jeg er ikke sikker på om hun vet at jeg kommer. Jeg er heller ikke ferdig å pakke. Nå ber jeg til store guder om at jeg skal få plass til alt i den kofferten, siden jeg har valgt å bare ta med meg liten koffert siden det er mye lettere å dra på. Herre gud da. Det kommer til å bli sykt vanskelig å snakke fransk igjen!
Jeg tok en liten pause i pakking i sted og satte meg utenfor med naboene som hørte på aha konserten som var på stadion. Det var veldig koselig:) tenk at jeg drar imorgen og at jeg drar til et sted med 20varmegrader!
Nei, nå må jeg pakke ferdig og komme meg i seng
– god natt

Legg igjen en kommentar

