Skolestart\la rentrée

I dag er det skolestart, sykt rart. Jeg grugleder meg. Det er enda rart å snakke fransk og det kommer til å være hardt å begynne på an igjen, men det blir selvfølgelig veldig kjekt å se venner igjen, ikke minst å bli kjent med nye folk og lære mye nytt!
Vi begynner klokken 14h sånn at de nye førsteklassingene får blitt litt kjent på skolen uten oss. Oppmøte for internatet er klokken 13h og jeg håper jeg klarer å kapre en seng med vinduet som ifjor. Det blir også veldig bra siden jeg skal dele rom med agnete, men det er plass til to til på rommet så det kan bli interessant!
Før vi begynner skal «alle» spise lunsj i byen,så det blir kjekt. Jeg er allerede solbrent og de gode være ser ut til å ha våknet opp i dag og:)
Dere får ønske meg lykke til!

Legg igjen en kommentar

