Så var det på an igjen!

Det var kjempe hyggelig å møte venner og bekjente igjen🙂 Det var så mange nye og så mye som skjedde at det tok meg to dager til å se alle venner igjen. Jeg går i 1SA (altså 2.klasse realfag) og vi er ca. 30 stykker, derav kjenner jeg to stykker, så det er mange nye å bli kjent med for å si det sånn. Vi er ca. halvt om halvt gutter og jenter. Kontaktlæren våres er også fransklæren våres, hun virker veldig streng, men hyggelig. Må ærlig innrømme at det ikke har vært lett å begynne med fransk og jeg gruer meg til avsluttende eksamen som jeg har i fransk ved slutten av året, men ett år vil nok hjelpe på.

I dag hadde vi gym og vi brukte nesten en time på å dele opp gruppene fordi vi er to klasser sammen for at man dermed kan dele opp etter ønsket sport. Så for meg blir det friidrett og håndball. Men i dag hadde vi litt løping ute etterfulgt av frisbee og vi holdt alle på å smelte, utendørsanlegget ligger midt i solen og det var 26 grader i skyggen! Det var uansett deilig å bevege seg litt, jeg må selv innrømme at det ikke har blitt noe sport på meg i løpet av ferien så det er bra å begynne igjen.

Internat rommet mitt er veldig bra. Jeg har seng med vinduet og jeg har Agnete ved siden av meg, det er også to nye jenter i 2nde ( 1.klasse), men jeg har ikke fått snakket noe med dem ennå. Camille  (hun jeg har sovet hos de siste 4 dager før skolestart) sine foreldre kom med all bagasjen min og det tok meg og to venninne er bære alt opp i 4. etasje for siden blir en del fram og tilbake om hvor jeg skal være i helgene så har jeg internatet som base. Det som er sykt kjipt er at det er noen som har vært inni norske skapet vårt og stjålet dynene og putene våre samt alle ting som speil og kopper. Så jeg så ikke så godt første natten, spesielt siden madrassen min var hard som et gulv, men for håpe det går bedre etter hvert.

Nå har jeg helg og satser på å være mest mulig med vertsen siden det er første helgen med henne. Imorgen kommer jeg sikkert til å sove lenge også får jeg se om jeg drar ut noen timer med noen venner på dagen, tror nok jeg skal vente litt med å dra på fest…

Ellers blir det nok litt lekser også kanskje litt uti solen hvis jeg ikke er allerede for solbrent.

Bisous❤

Legg igjen en kommentar

