Onsdag.

Onsdag, onsdag. Det som er veldig bra med onsdagere er at jeg er ferdig klokken elleve. Som jeg skrev tidligere, hølte jeg meg ikke så veldig syk, det har dessverre endret seg. Denne uken har vært veldig tung. Mye hodepine også er jeg dødsliten når skoldagen er over. I dag sovnet jeg klokken halv ett med hodet på et bor enda jeg la meg klokken 20:00 i går kveld. Nå føler jeg meg litt bedre ettersom jeg har stresset litt ned, men jeg tror nok jeg har noe mer ettersom det tross alt er min 5 dag på min andre anitibiotikakur. Jeg skremmer meg selv, men jeg har fått blåmerker jeg ikke vet hvor kommer ifra, plutselig begynte jeg å blø fra fingen fordi jeg kom borti noe og jeg mister ofte følelsen i fingrere og føtter.

Hadde dette vært i Norge, hadde jeg aldri gått på skolen denne uken, men ettersom dette ikke er Norge og vi lærer så sykt mye, blir det noe annet. Bare det å ta igjen et par timer er sykt mye arbeid. Tre dager; no way!

Det er spesielt kjipt fordi de norske som var her i fjor (Marianne, Ida, Synne, Mari) kommer ikveld og vi skal finne på mye sammen imorgen og i helgen. Menmen

Legg igjen en kommentar

