Snop i sofaen

image

image

image

Nå sitter jeg i sofaen og gomler i meg snop mens jeg leser bok. Nå har Dina dratt til Sandefjord,så det er trist, men ellers så nyter jeg tilværelsen av ferie. De siste dagene har gått til café og restaurantbesøk med familie og venner også til shopping og kinobesøk.
Foruten at jeg savner folk i Bergen, savner jeg det å være i en by. Jeg elsker å ha mange folk rundt meg. Jeg elsker kollektivtransport. Det er så deilig å gjøre noe så enkelt som å diskutere noe som sto i avisen eller en politisksak. For ikke snakke om å lese papirutgaven av avisen. Fersk traktet kaffe, ikke noe dårlig pulverkaffe!
Når jeg kommer tilbake til Frankrike blir det slankekur. Herre gud som jeg har spist i det siste. Først da jeg var i Paris og nå i Bergen. Det er nesten bra å tenke på at maten i kanten er forferdelig.

Legg igjen en kommentar

