Hvorfor må jeg alltid gjøre ting i siste liten? Nå, for eksempel; flyet mitt går imorgen tidlig og jeg har så vidt begynt å pakke. De få rene klærne mine, er klær jeg vasket i morges og som jeg ikke fikk hengt opp før jeg kom hjem i kveld, altså våte klær.  Rommet mitt er helt bombet, det eneste jeg er stolt av er at jeg husket å kjøpe lyspærer i dag, så nå ser jeg hvor rotete det egentlig er. Problemet er vel egentlig at jeg ikke har noe motivasjon, jeg tenker jeg kan ta det på 5 minutter imorgen tidlig. Den eneste motivasjonen er vel egentlig søvn, jeg har snudd og vrengt på døgnrytmen de siste dagene for å si det sånn, jeg la så vidt merke til at vi skrudde klokken. Det er så mye ting på gulvet mitt at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne også ser jeg bort på min lille koffert og tenker hvordan det kan være mulig. Og dette er bare på veien ned igjen, det er viktig å huske på at jeg har mesteparten av tingene mine der nede, men i verste fall er det snakk om under 2 måneder. Tenkt at det er under 2 måneder til juleferie? Juleferien har jeg gledet meg til lenge før høstferien. Til jul kommer alle hjem og da får jeg møtt det aller meste av venner og familien, det blir både gøy og koselig. Butikkene er tydeligvis allerede klar for juleshopping. Jeg har fått mail og på shopping i Paris var det til og med juletre!(se bilde).

Nei, nå får jeg ta meg sammen. Bli ferdig med å pakke Monica!

 

Legg igjen en kommentar

