Konsert

Denne helgen er jeg hos rektor. Som alltid tror jeg at jeg kommer til å kjede meg, men det gjør jo jeg aldri. I går på dagen syklet jeg inn til sentrum og så på klær og satt meg ned på en kafe og leste i noen blader mens jeg tok meg en kaffe. På kvelden dro vi på konsert. Først var den en kvinne fra Lativa som heter Alina Orlova som sang og spilte. Det var nydelig å høre på!

Her var en av sangene hun sang:

Etterpå var det en gruppe som het Moriarty som spilte. De hadde veldig originale

sanger, men som varte ganske lenge. Men det var veldig bra!

 

 

Her er en av sangene de sang i går:

Legg igjen en kommentar

