Ønskeliste

Det nærmer seg jul og tid for julegaveshopping. Jeg har litt problemer med ønskelisten min; «hva ønsker jeg meg liksom?» Hvis noen skulle ha noen ideer, så skrik ut, eller skriv meg en melding. Men her er det jeg har kommet fram med til nå:

  • Klokke
  • Reise
  • Gavekort på spa
  • Spotify abonnement
  • Gavekort på klær (JC, Moods of Norway, HM, etc) og klær for den saks skyld
  • Smykker,øredobber,armbånd,ringer
  • Ralp Lauren parfyme for kvinner (blå)

This slideshow requires JavaScript.

Det er nok reise som står øverst, jeg skulle ønske at det var mulig å få abonnementer på blader og aviser, men det blir veldig vanskelig. Jeg har sett en del på klokke, men jeg har enda ikke funnet den klokken som passer meg. Ellers koster jo konserter en god del, men jeg vet ikke om noen konserter før til sommeren. Men dere kjenner vel meg litt og vet hva jeg liker?

Legg igjen en kommentar

