«I want to do bad things to you»

Denne helgen har jeg virkelig slappet av, noe som jeg virkelig trengte etter de siste ukene jeg har hatt med press på skolen. Denne helgen har jeg lest i boken «Chasing Harry Winston» som er skrevet av Lauren Weisberger, lettere kjent som forfatteren av «The Devil Wears Prada». Jeg kjøpte boken da jeg var i Maylasia, så det begynner å bli en stund siden. Jeg tror det er måten hun skriver på som ikke er så lett å lese, men det går ihvertfall bedre å lese den nå. Det er en romantisk komedie som handler om tre venninner i begynnelsen av 30årene som bor i New York, så det er litt som «Sex and the City» og  Marian Keyes sine bøker. Det er med andre ord en bok som er morsom å lese, men som er lett å legge fra seg og glemme…

Jeg har også sett første sesong av «True Blood». Jeg har tidligere nevnt det med at jeg ikke klare å bare se én episode. Dette er da enda en vampyrserie, den beste til nå etter min mening. Den finnes også i bokform, men den kan jeg dessverre ikke uttale meg mye om. Anyway, i intro i hver episode er det denne sangen som jeg har på hode «I want to do bad things to you»(se klipp under).

Jeg lever meg veldig inn i bøker, filmer og serier når jeg ser dem, så nå er jeg i vampyrmodus. Jeg har egentlig lyst å begynne på sesong 2 nå, men jeg vet jeg ikke burde gjøre det.

Det gikk forresten veldig bra med de som var på besøk her. Jeg har også tatt meg noen turer med Sigri ute i kulden denne helgen, det skal mest sannsynelig snø denne uken, dvs fult kaos, velkommen til Frankrike! Så det kan bli spennende å se…

Sweet dreams

One thought on “«I want to do bad things to you»

  1. Det er fremdeles håp for Bratteteig genene oppe i Bergen🙂
    Vampyrer er topp, eller hva? Har alle tre sesongene. Du får gi beskjed hvis du vil se de når du er på besøk i Julen

    Mvh
    Trond SB

Legg igjen en kommentar

