Desemberhelg

Enda en gang helg! Enda en helg over! På en måte har jeg lengtet lenge etter helgen, på en annen måte har uken gått fort. Både på torsdag og fredag hadde vi ganske avslappende dager. På fredag var vi to i timen, Agnete og meg. Så det ble litt ekstra undervisning for å si det sånn. Nå er det kun to uker med skole før ferien og det skremmer meg med tanken på alt jeg skal få tid til å gjøre.

I går hadde fysikk og kjemi læreren våres invitert oss hjem til han på kaffe og kaker. Han hentet oss i 13-tiden og vi kom ikke hjem før 19:30! Det var kjempe koselig. Vi var først på julemarked med han, konen og hans tre barn, før vi dro hjem til dem. Siden konen er engelsk så snakket barna engelsk med henne, så det var litt morsomt. Veldig hyggelige folk. Det er forresten søsteren til matte- og kontaktlæreren min ifjor, tror det ligger i familien hvor hyggelige de er.

I går fikk jeg også adventskalender av tanten min, Gry, eller halve kalenderen (tanten min og pappa og de har laget en halvdel hver). Jeg fikk også hentelapp på den andre delen så den får jeg på onsdag, gleder meg! Det var ihvertfall veldig koselig å få den ene delen. Oppi lå det i tillegg til gaver, julepynt, sjokolade og tegninger. Nå begynner jeg å få julestemning.

For en gang skyld ha jeg tatt et par bilder på skolen denne uken, så jeg tenkte jeg kunne dele dem med dere:

Klar for ny uke? Er vel det. Siden jeg er hos vertsen får jeg skikkelig kaffe om moringen så det er jo en god start. Også kjører vertsen min meg slik at jeg slipper å slepe på den store bagen min. Jeg hadde ingen lekser å gjøre i helgen, så jeg ligger ikke bak. Sove godt!

Legg igjen en kommentar

