Et natt i København

Ettersom flyet mitt var ca fire timer forsinket så rakk jeg dermed ikke korresponderende fly til Bergen og kommer ikke hjem før i halv fire tiden imorgen. Det har vært ganske mye kaos i dag, først var det styr med bussen min så det ente opp med at vertsen min kjørte meg til togstasjonen ( i 30 km/t) også var toget mitt over en halvtime forsinket. Jeg hadde heldigvis beregnet god tid siden det alltid skjer noe når jeg skal ut å reise i Frankrike. Denne gangen var det snøen som i fjor på samme tiden (men det brukte allikevel det som unnskylding at det var en unik værsituasjon), men ellers har jeg ble rammet av flom og storm og vulkanaske også har franskmenn en tendens til å skreike og demontere.  Så da jeg endelig kommer fram på flyplassen får jeg vite at flyet er 50 minutter forsinket også blir det bare mer og mer forsinket. Selvfølgelig ble jeg skuffet over at jeg ikke kom hjem i kveld, jeg skal ikke skjule på at det kom noen tårer til tider. Jeg var også veldig trøtt og jeg mistet helt appetitten da jeg ikke var sikker på om jeg kom meg hjem, så det var ikke så mye som skulle til liksom. Jeg som hadde laget plan med Dina at hun skulle komme opp og vekke meg imorgen tidlig også skulle vi åpne advendskalandergaven sammen. Også hele dagen som skulle gå med familie og Daniela til å bake og pynte til jul. Jeg kommer sikkert ikke hjem før i fem tiden imorgen og jeg kommer sikkert til å være veldig sliten. Men så får man se på de positive sidene, nå får jeg litt juleshopping i København…

Legg igjen en kommentar

