Winter wonderland

image

Nå sitter jeg i peisstuen til bestefaren min og leser litt mens jeg ser utover vinterlandskapet fra vinduene hans. Ute er det minus ni grader, inne er det varmt og godt. Jeg sitter enda i pyjamas, men nå skal vi snart ut på lunsj. Gårsdagen var meget vellykket,barna var i fyr og flammer(det var seks barn i alderen ett til åtte år) etter gudstjeneste, nydelig julemat, nissen som kom på besøk, juletregåing hvor alle valgte en sang (vi var 15) og pakkeåpning. Etter barna var ferdig med å åpne sine gaver var jeg helt utslitt, men det var allikevel koselig med våres pakkeåpning etter de minste hadde lagt seg. Jeg fikk mye fint, ikke minst fikk jeg ting som vil hjelpe meg godt inn i 2011.
Så nå håper jeg at dere koser dere like mye som jeg gjør i julen,at dere spiser mye god mat (det har ikke så mye å si hva man spiser mellom jul og nyttår, men mellom nyttår og jul) og dere tilbringer til med venner og familie, god jul!

Legg igjen en kommentar

