Books

Noen sier at julen er en tid for bøker, det kan jeg på mange måter si meg enig i. Det handler ikke bare om juleevangeliet, men også om skjønnlitterære bøker. I år ønsket jeg meg ikke noen bøker til jul, men da det begynte å nærmere seg jul og jeg gikk i butikkene for å handle julegaver angret jeg bittert på dette da jeg så alle de spennende bøkene i bokhyllene. Heldigvis var det flere som kjøpte meg bøker allikevel. Jeg har fått to bøker som virker veldig gode, den første heter «Andrea D» skrevet av Margaret Skjelbred og «Tusen strålende soler» skrevet av Khaled Hosseini. Begge bøkene er på norsk, noe som er en fordel ettersom det blir lite norsk nede i Frankrike. Jeg har også fått et par dagbøker. Jeg elsker å skrive og jeg skriver mye både på pc og for hånd. En fin dagbok gir meg akkurat den inspirasjonen jeg trenger når jeg skal skriver. Så nå har jeg en del bøker framover i tiden slik at jeg kan skrive ivei uten bekymringer. Ofte lurer jeg på hvordan folk som ikke skriver klarer seg, det beste jeg gjør når jeg er irritert på noe(n) er at jeg skriver det ned, på den måten kan jeg få ut frustrasjonen min uten at jeg tar det utover noen andre. Men alle har vel sine metoder for sånt, jeg er ihvertfall veldig takkenemlig for min metode.

God lesing!

Legg igjen en kommentar

