Håp om helg

Imorgen på denne tiden er det helg, heldigvis. Det blir mye jobbing denne helgen, men jeg klarer alikevel å slappe av på en helt annen måte. I helgen får jeg også god mat, for jeg tror de fleste på internatet har gått ned i vekt med den forferdelig maten som har blitt servert de siste ukene.
De går bedre med foten min, jeg er enda på krykker, men jeg kan gå på foten. Det er nesten morsomt hvordan alle kommer med kommentarer til min krykkegåing, men jeg satser på å bli kvitt dem som fort som mulig!
Imellomtiden lever jeg på goder som at jeg kan være på rommet mitt i den obligatoriske overvåkete studietiden:)

Legg igjen en kommentar

