Søt musikk i ørene

Har jeg fortalt at jeg har begynt å spille piano? Vertsen har et piano hjemme hos seg i stuen og det er et musikkrom på skolen hvor jeg kan øve på kveldene og jeg har da få039tt meg en pianolærer som kommer hjem til meg eller rettere sagt, hjem til vertsen en gang i uken. Jeg har akkurat begynt og siden jeg ikke har musikalsk bakgrunn er det ikke så lett. Men det er veldig gøy og jeg har allerede lært meg en sang, det er den kjente julesangen “Jingle Bell” så nå har jeg n038oe jeg kan spille til neste jul. Jeg har fått låne mange pianobøker av tanten min som spilte piano da hun var liten og siden hun tok timene da hun var i USA er alt på engelsk, noe som er praktisk for pianolæreren min som ikke kan et ord norsk. Pianolæreren min er en venn av vertsen min, så i går var han og konen hans her på middagsbesøk, noe som var koselig. Til forrett spiste vi noe av røkelaksen som jeg hadde med til vertsen min fra foreldrene mine og det falt bokstavelig talt godt i smak.

I går fikk vi klassebildet for dette skoleåret. Et klassebildet forblir et klassebildet, det er dermed ikke det vakreste bilde av oss, men det er veldig koselig å ha.

006

1SA : 1.rad f.v. Andrian, Terry, Margaux, William. 2.rad f.v. Ophélie, Morgane, Clothilde, Constance, Justine, Eva, Caroline, Agathe. 3.rad f.v. George, Teddy, Syprian (vet ikke hvordan det skrives). Agnete, Julien, Nino, Quentin. 4.rad f.v. meg, Claire, Marine, Benoît

Legg igjen en kommentar

