Hvor skal jeg studere?

Her ligger jeg i sengen og har hodet mitt langt inni dataen, jeg er ser på universitetstudier. Det finnes så mange spennende studier jeg har lyst å ta! Det er så mange å velge mellom, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Så her ligger jeg og dagdrømmer om hvordan det hadde vært å gå på noen av de store universitetene. Men helt seriøst, hva skal jeg gjøre? Jeg blir mer og mer usikker på hva jeg skal studere og hvor jeg skal studere ettersom jeg oppdager nye studier. Heldigvis har jeg enda litt tid på meg.

Legg igjen en kommentar

