Håndhygiene,magasin og perler

Det er lørdag og jeg sitter på rommet mitt hos rektor. Ved siden av meg har jeg en pakke som jeg fikk i går i posten. Det er en pakke fra Norge. En pakke fra min kjære familie, og oppi den er det akkurat det som jeg trenger for få litt ekstra glede. Først et lite brev, deretter tegning og perlehjerte laget av lille søsteren min, så månedens utgave av innsikt til Aftenposten og som prikk over i-en, et plate med norsk melkesjokolade.

Denne uken har gått veldig fort. Jeg har kommet meg inn i gode arbeidsvaner og ettersom jeg kommer meg mer i dybden i fagene, blir de også mer spennende. En annen positiv siden ved dette er at karakterene mine begynner å komme seg oppover igjen. Jeg har dessverre blitt forkjølet ( dette kommer mest sannsynlig av at en jente i klassen hostet meg mitt i fjeset, men det er også mange syke på skolen og siden det er veldig dårlig håndhygiene på skole kan det også være en grunn). Jeg har enda krykker, jeg trodde først at legen overdrev da han sa at det ville ta seks uker før foten ble helt «frisk», men nå har jeg fått høre at han mest sannsynlig underdrev. Jeg har blitt ganske vant til å bruke krykker nå, så det går bra, jeg krysser bare fingrene for alt er i orden til ferien. Med andre ord; denne helgen blir nok forholdsvis rolig.

Denne uken ble jeg også ferdig med boken Venninnen av Denise Rudberg. Den er en forholdsvis lett bok å lese, det er ikke en veldig dyp bok, men det er både fengende og morsom. Det er en skikkelig kvinnerettet bok, så den er ikke å anbefales ikke til menn så missliker å høre om kvinneproblemer…

Legg igjen en kommentar

