Trykkkleif

Hvis det er noe jeg har lært meg etter at jeg har kommet til Frankrike så er det å ta skrivefeil alvorlig. Det er ikke først og fremst fordi jeg har kommet til Frankrike, men fordi jeg har fått meg venner med god innflytelse, venner som får hodepine av skrivefeil. Jeg har alltid hatt store problemer med skrivefeil, men jeg har aldri trodd at det har gjort så mye. Men nå ser jeg veldig klart hvor viktig det er ikke å gjøre skrivefeil. Jeg ser hvor useriøse tekster blir med en gang det er skrivefeil i dem og jeg har virkelig forstått at jeg må bli kvitt alle skrivefeilene mine. Nå blir sikkert en del av dere som leser dette glade på mine vegne. Så ønsk meg lykke til med å bli kvitt alle skrivefeilene mine!

One thought on “Trykkkleif

Legg igjen en kommentar

