Er radioaktiviteten til uran farlig?

«Er radioaktiviteten til uran farlig?» vel, det er spørsmålet jeg skal svare på tirsdag. Jeg gruer meg l’oral de TPE (muntlig eksamen i valgfritt emne innenfor vår spesialitet ( for meg er det realfag)). Jeg gleder meg veldig til jeg er ferdig med det. Muntlig eksamen i 10. klasse var gøy, dette er derimot ikke gøy. Jeg stresser og det hjelper meg ikke akkurat. Tingen er at jeg ikke helt vet hva jeg skal fremføre. Død!

One thought on “Er radioaktiviteten til uran farlig?

Legg igjen en kommentar

