Den er lørdag, klokken nærmer seg tolv og vi har nettopp stått opp. Jeg sover hos Sigri denne helgen:) Det er bare synd at vi har så mye lekser begge to! I går, etter skolen var vi i svømmehalen med en tredje venninne, Mathilde. Det var veldig deilig å svømme, jeg svømte litt lengre enn sist gang, men jeg har enda problemer med ankelen min. I svømmehalen var selvfølgelig trener jeg hadde da jeg svømte ifjor og da vi skulle til å gå kom også de jeg svømte med før. Blandingen av en god treningsøkt og se alle svømmerne igjen ga meg skikkelig lyst til å begynne å svømme igjen. Så vi får se hva som skjer etter ferien, når jeg er bedre i foten og er ferdig med TPE (muntlig eksamen på tirsdag). Jeg har jo en god del andre ting jeg skal få inn i timeplanen min også.

I dag skal vi drømme oss vekk studier vi ønsker å ta og ikveld skal vi på liten konsert, lenge leve helg!

Legg igjen en kommentar

