Tomt for vitaminbjørner og sjokolade

I går spiste jeg de to siste vitaminbjørnene mine, så det fikk meg til å tenke på at det var på tide å skaffe meg noe nye også kom jeg på den gledelige tanken at det er ferie om en uke og at jeg snart kommer til Norge. Da kan jeg også ta med meg et nytt lager med norsk melkesjokolade, ikke like sunt som vitaminene, men minst like godt. Det er vel kanskje det som er grunnen til at jeg har spist 3 * 200g norsk melkesjokolade de siste to ukene? Blanding av stress og sult etter ikkespiselig mat i kantinen. Det er ihvertfall så store mengder at det synes fysisk. En uke også er det ferie, jeg vurder å starte nedtelling i sekunder også krysser jeg fingrene for at vi ikke får enda mer lekser å gjøre i ferien. Det er faktisk håp for dette ettersom lærerne har allerede mye de må rette for oss…

Legg igjen en kommentar

