Pakker kofferten

Jeg lever forsatt. Akkurat nå holder jeg på å pakke kofferten min og rydde rommet mitt på internatet ettersom de skal pusse opp i ferien. Imorgen klokken fem går turer til Paris med Sigri og Jules. Det er nesten uvirkelig at det er ferie imorgen klokken fire. Jeg har drevet med nedtelling og alt, men de siste ukene har gått sykt fort. Det blir så sykt deilig med ferie, selv om jeg blir nødt til å jobbe med skolearbeid. Jeg gleder meg utrolig mye til å shoppe og kose meg i Paris, også blir det selvfølgelig kjekt å møte folk igjen i Norge. Jeg kommer til Bergen om nøyaktig en uke. Forresten; dere «må» lese BT på mandag, innlegget mitt skal være hovedinnlegget i BTbatt. Det er kjempe lenge siden jeg har skrevet, men for et par uker siden fikk jeg endelig tid til å sitte meg ned og skrive om noe jeg har tenkt på lenge. Så da kan dere se om dere er enig med meg eller ikke.

Jeg må nok pakke, jeg krysser fingrene for at det er internettilgang på hotellet!

Bisous

Legg igjen en kommentar

