Home

Jeg har hatt en utrolig kjekk uke i Paris med Siri og jentene. Vi har vært på littegranne sightseeing ellers har vi shoppet, ruslet rundt i gater og testet ut restaurant- og utelivet. Tiden gikk selvfølgelig alt for fort og jeg savner det allerede. Hotellet var ikke av høyest standard, men det var billig og det lå veldig sentralt ( nærheten av Sacré Coeur og Moulin Rouge). Jeg har så mange tanker at jeg ikke klarer å si noe. Jeg tok så og si ingen bilder, så her er de få bildene jeg tok:

This slideshow requires JavaScript.

Legg igjen en kommentar

