Inspiration

Jeg er i kreativt humør for tiden, jeg tror at det er takket være turen til Paris og det at jeg har ferie og dermed kan tenke på andre ting enn skole. Vi skal pusse opp rommet mitt i Norge, så det kan bli spennende. Det kommer en tømrer her på tirsdag og skal gi oss litt mer informasjon om hva som er mulig. Nå har jeg en helt etasje for meg selv, men det er jo ganske mye med tanke på hvor liten tid jeg er her. Vi klarer kanskje å finne noen løsninger som er litt mer praktiske. Etter det er det bare å slippe kreativitet løs…

Legg igjen en kommentar

