Brilleorm

Jeg har fått meg briller, men det er bare på liksom. Det vil si at jeg stresser så mye at jeg har fått meg lesebriller som egentlig ikke hjelper for synet sin del, men som tvinger øynene mine til å slappe av. På grunn av alt stress og spesielt etter jul, klarer jeg ikke lengre å lese på tavlen eller lignende og dette kommer av at jeg har alt for anspente øyne på grunn av veldig mye lesing og stress. Jeg var hos optikker i dag og da fikk jeg ihvertfall kjekket at det ikke var noe galt. Egentlig skulle jeg ha hatt innfatning med minus for synet sin del, men nå har jeg fått noen briller med +1,0 for å se om dette virker. Det beste er jo om jeg slipper briller selv om det finnes veldig mange fine briller for tiden…

Legg igjen en kommentar

