What should I do?

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre til neste år. Det står imellom å komme hjem til Bergen eller å ta siste året av vgs i Frankrike.

Hvis jeg går på skole i Bergen:

  • Så får jeg bedre karakterer altså større sannsynlighet for å komme inn på de universitetene jeg ønsker
  • Holde kontakt med folk før jeg drar ut igjen
  • Kan være mer politiskaktiv
  • Kan jobbe og tjener penger slik at jeg kan reise mer
  • Bo i by

Hvis jeg blir i Fontenay:

  • Det er utrolig bra for fransken min
  • Da får jeg fransk bac
  • Jeg kommer ikke til å kjede meg i timene på skolen
  • Egen leilighet
  • Jeg kan jobbe i august ettersom jeg har lengre ferie
  • Det kan føre til billigere studier i EU-landene senere

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg trenger ikke å bestemme meg enda, men det stresser meg at jeg ikke vet hva jeg gjør til neste år…

Legg igjen en kommentar

