Det er ikke muffins at jeg baker

I dag har jeg bakt muffins. Det går veldig lang tid mellom hver gang jeg baker, men jeg synes det er veldig gøy. Jeg har nesten ikke vært hjemme denne uken. Etter jeg kom tilbake til Bergen, har jeg spist et måltid hjemme ellers har jeg bare spist ute. Det har vært utrolig kjekt. Jeg har møtt mange folk, både familie og venner  og jeg har fått oppdateringer, hyggelige stunder og en god latter. Jeg har ikke fått jobbet så mye og jeg tenker på det ondskapsfulle lærerne mine som ventet til siste dag før ferien, med å gi leksene. Jeg er klar over at de ikke er ondskapsfulle og det er slik det franske skolesystemet er, men hva er liksom vitsen med ferie om man må jobbe? Heldigvis er ikke ferien over enda, jeg begynner ikke på skolen igjen før om fire dager. Så da er det bare å nyte disse dagene til det fulle!

One thought on “Det er ikke muffins at jeg baker

Legg igjen en kommentar

