Motivasjon for seks uker med skole

Motivasjonen for å komme seg opp imorgen er at hvis jeg er tidlig ute imorgen, så kan jeg kjøpe billetter til Europas beste festival. Imorgen begynner skolen igjen og det er klart for seks nye intensive uker med skole. Jeg har hatt to nydelige uker med ferie. Det begynte med Paristuren med først Sigri også Ida og Siri. Vi fant på utrolig mye gøy samtidig som vi slappet av og sov så lenge at vi ikke alltid rakk hotellfrokosten. Hjemme i Bergen har jeg hatt det utrolig kjekt. Jeg har møtt både familie og venner og selv om det er umulig å få møtt alle i løpet av en uke, så kom jeg godt på vei. Jeg har fått mange gode måltider på restaurant, oppdateringer og  gode lattere. Jeg har ikke fått trenet så mye, men jeg har vært på ski en gang. Det har vært veldig avslappende å være hjemme og jeg er enda i feriemodus og har ikke fått gjort veldig mye lekser. Det er ikke veldig motiverende å tenke på en lang skoledag med lærere som kjefter på klassen din hele tiden , så jeg velger å tenke på en festival som jeg håper så inderlig at jeg får billetter til..!

 

Legg igjen en kommentar

