Jobbing og jogging

Da jeg gikk ned til frokosten imorges ble jeg nesten litt sjokkert. Det var dag, klokken var halv åtte og det var allerede dag! Jeg har hatt en nydelig dag. Som dere kanskje vet er det onsdag i dag og på onsdager slutter jeg klokken elleve og jeg har dermed dagen til å gjøre andre ting enn kun skole. Etter lunsj slappet jeg først av og koste meg med min franske bok. Det er nok ikke en bok fransklæreren min ville ha lest, men jeg synes den er veldig fengende. Det er en ganske kvinnerettet bok som man kan kalle en blanding av Marian Keyes sine bøker og «the devil wears prada».Den heter forresten «Cendrillon à Hollywood». Etterpå dro Margaux og jeg på joggetur. Jeg har ikke jogget på lenge, dvs før jul så vi dro ikke ut på langturen. Men vi jogget i 45 min og det holdt lenge det. Det var utrolig deilig, spesielt med det fine været vi har fått denne uken. Jeg tror det er en 16-17 grader ute og sol. Med andre ord er det bedre vær enn i Norge.

I disse dagene har har problemer med å konserter meg for alt jeg virkelig klarer å tenke på er dette:

One thought on “Jobbing og jogging

Legg igjen en kommentar

