Only the Young

Jeg har overlevd første skoleuken etter ferien. Jeg må nok dessverre stå opp tidlig imorgen også ettersom vi har åpne dager på skolen og jeg skal være guide. Jeg lurer egentlig på hvordan det kommer til å gå, men det finne vi utav imorgen. Etterpå skal jeg til Nantes med Sigri og jeg skal prøve ikke å shoppe alt for mye ettersom jeg prøver å spare penger til de neste feriene. Litt jobbing i helgen blir det også med tanke på at jeg mandag og tirsdag har jeg 3 prøver på 120 minutter hver, en prøve på 90 minutter og en innlevering.

For tiden hører jeg veldig mye på denne sangen. Jeg synes den er veldig bra. Hvis du synes den lyder kjent, så er Brandon Flowers ex-medlem i The Killers og han kommer til Oxegen i sommer!

Legg igjen en kommentar

