I’m losing my hair

Dette høres veldig drastisk ut. Jeg mister ikke alt håret mitt og jeg har ikke blitt skallet, men jeg har mistet veldig mye hår. Grunnen til dette er at jeg stresser så mye. Jeg har stresset veldig mye de siste ukene og dette er for det store valget jeg står ovenfor. Hvor skal jeg bo til neste år? Jeg skal bli i Frankrike eller skal jeg komme hjem til Norge? Jeg tenker nesten ikke på annet. Det er for en gangs skyld ikke bare bra å være veldig flink til å argumenterer, for når mangefølelsen min skifter mening, noen den gjør hver enste dag, så klarer jeg å overbevise meg selv om at det jeg tenker da er det beste. Jeg står imellom to gode ting, som har sine fordeler og ulemper og som kan få store betydninger for framtiden min.

2 thoughts on “I’m losing my hair

Legg igjen en kommentar

