Quel week-end

Det har vært en velykket helg for min del. Guidingen på skolen gikk bra ettersom jeg (heldigvis) fikk elever som ville velge realfag. Det var veldig kjekt i Nantes. Vi prøvde ikke å bruke alt for mye penger, men vi ente opp med en del tilslutt. Vi var der hele dagen, så da vi kom hjem var vi ganske utslitte. Men det var utrolig deilig å være i en storby, det er noe jeg virkelig savner her; å bo i by. På kvelden dro vi på bar. Det var koselig med mange folk fra skolen, i tillegg var det to små konserter. Søndag sto jeg også opp tidlig og dro på joggetur! Solen skinte, men det var ikke så veldig varmt. Jeg møtte ganske mange joggere på min vei der jeg jogget langs eleven ”Vendée”. Det er veldig deilig å jogge. Jeg har vært mange måneder uten mye trening nå, men denne uken har jeg fått trent tre ganger. Vi har fått ny gymlærer. Hun er snill, men vi må jobbe mye, noe som egentlig er  bra. Nå har jeg valgt håndball og har nok en del å gjøre for å ta igjen de andre. Det var enten rytmisk sportsgymnastikk/ turn eller håndball så valget var for min del enkel. Men det er litt skeiv fordeling i gruppen våres; 20 gutter og 3 jenter. Men det er utrolig bra for meg som vil komme meg i form!

Bilder fra Nantes:

This slideshow requires JavaScript.

Legg igjen en kommentar

