Vår, tralala vår

Det er utrolig fint vær i dag! Dette kommer sikkert ikke til å holde seg, men det er jo ganske utrolig i seg selv å få ha 19-20 grader og sol. Jeg var ferdig kvart over elleve i dag og siden det er streik (vet ikke hvorfor det er streik) så sover jeg hos vertsen min i kveld. Derfor har jeg sittet ute i solen i store deler av dagen sammen med Sigri. Vi har spist en boks med is, solt oss, snakket med Rannveig, en nordmann på Notre Dame som kom forbi, som er utrolig hyggelig, Sigri har lest litt i den russisk boken hennes og jeg har skrevet. Tredje klassingene på skolen hadde i dag kledd seg ut (se under et bilde av Margaux kledd ut) for å samle inn penger til en fest de skal ha etter eksamen, så de har gått rundt i gatene hele ettermiddagen og spurt folk etter penger, en morsom fransk tradisjon. Det har vært en nydelig dag, men nå er det tid for lekser.

Dette fine været og den gode karakteren jeg fikk i SVT i går får meg til å ønske å bli igjen til neste år, hmm…

This slideshow requires JavaScript.

Legg igjen en kommentar

