Japansk dans

I kveld har jeg vært på en forstilling og sett på japansk dans. Det er veldig spesielt og veldig anderledes, men utrolig interessant. Du får liksom sett en helt annen måte å se verden på. Det skal sies at jeg ikke er sikker på om jeg forsto den på den måten man skulle forstå den på, men det er ikke sikkert at de andre gjorde heller. Jeg sitter her og tenker på alle kulturforskjellene det er imellom Norge og Frankrike også møter jeg dette, som er av en helt annen dimensjon. Jeg tror jeg at jeg må fordøye de inntrykkene mine litt mer…

Jeg har også blitt solbrent for første gang i år, i 2011. Det har vært tre herlige og varme dager ute, men det har ikke min norske lyse hud taklet så bra, så nå er det på med bodylotion og aftersun og alt som finnes. Jeg føler meg i så mye bedre form nå som det er mer sol ute og at jeg har begynt å trene igjen. Selv om jeg er sliten så har jeg mye mer energi og dette spiller jo godt inn på humøret!

This slideshow requires JavaScript.

Legg igjen en kommentar

