We just lost one hour

Jeg sitter her og konstaterer at timeskifte merkes. Vi har mistet en time, eller det vil si at vi får den tilbake om et halvt år, men det føles som vi rett og slett har mistet en time. Konsekvensene er at det igjen vil bli hardt å stå opp om morgningene, men at det blir litt mer sol på ettermiddagen. Men se på den positive siden; vi går mot vår og sommer og dagene er mye lysere nå enn for en måned siden. I dag var jeg på kino og så «True Grit» med vertsmoren min og en venninne av henne. Jeg likte filmen godt, sett bort i fra at den var dubbet.

Dagen i dag har ellers gått med til å se på sommerjobber og  ta det med ro og lade opp til en ny uke. I går var jeg i Niort med Sigri hele dagen, det var koselig. Nå har vi endelig utforsket Niort skikkelig, som er nabobyen til Fontenay. På kvelden dro vi på bar og møtte kjentfolk. Vi hadde det veldig morsomt. Før jeg kryper i loppekassen skal jeg legge med noen bilder fra Niort. God natt og lykke til med å stå opp imorgen…

This slideshow requires JavaScript.

Legg igjen en kommentar

