Trettiførste mars

Nå er jeg igjen i godt humør. Denne uken begynte med å få de to dårligste karakterene mine på et og et halvt år, og da gikk moralen litt ned. Men nå har jeg fått hjelp til det jeg ikke forsto; nå begynner jeg blant annet å forstå meg på elektrisitet. For moralen sin del hjelper det selvfølgelig å få igjen på skatten, men ikke så mye som det hjelper å ha gode venner. Da tenker jeg spesielt på internatet der vi er en veldig grei gjeng, som både hjelper hverandre og har det utrolig morsomt sammen!

Imorgen drar jeg til Bordeaux for å være med på landsmøte til ANSA Frankrike. Jeg gleder meg veldig mye. Det blir spennende å se en ny by, komme seg litt vekk, få bedre innsikt i organisasjonen som samler alle norske studenter i utlandet og ikke minst bli kjent med mange nye mennesker!

Legg igjen en kommentar

