Sool(brent)

Det er utrolig deilig vær ute. Solen skinner og termostaten har passert 25 grader i skyggen. Det er ikke så lett å jobbe når det er så fint vær ute, men da hjelper det alltid med is for å kjøle seg ned. Jeg har blitt litt solbrent etter at jeg var ute i går på formiddagen med venner og at jeg tok meg en joggetur med Margaux. Først trodde jeg at jeg var rød på grunn av varmen, men da jeg så meg selv i speilet imorges var det en tomatrød Monica jeg fikk øye på. Alle synes det er utrolig morsomt hvordan jeg klarer å bli så lett solbrent med min nordiske hud, jeg prøver å smøre meg inn med bodylotion så ofte så mulig. Imorgen har jeg prøve eksamen i fransk skiftelig, det er ingen ting man kan øve på, så jeg prøver derfor ikke å stresse og heller koser jeg meg en god (fransk)bok i solen…

Legg igjen en kommentar

