Fisken i vannet

I dag kom jeg ut på en joggetur, jeg er ganske stolt ettersom jeg ikke var i humør til å trene. Jeg er enda i så dårlig form at jeg ikke har den samme gleden ved å jogge som jeg hadde for et år siden, men det kommer vel tilbake. Etter lunsj dro vertsmoren min og jeg til La Rochelle på akvariet. Det var mange morsomme fisker og det var blant annet en avdeling med tropiske fisker à la «nemofisker» (klovnefisk) som fikk meg til å tenke på da jeg var i Malaysia og snorklet der borte. Etter en par timer dro vi til en strand, men ettersom det var ganske overskyet og ikke like varmt i dag ( rundt 17 grader), så vi tok en kaffe inne mens vi så mot havet. Utrolig herlig!

Legg igjen en kommentar

