Nytt på nytt?

«FRA 18. MARS ER DESSVERRE NYTT PÅ NYTT IKKE TILGJENGELIG I UTLANDET.»

Jeg er ikke den som ser mye på tv eller følger mye med på hva som skjer i Norge, men jeg pleier alltid å få med meg Nytt på Nytt. Det er en morsom måte for å få med seg overskiftende i de norske avisene i løpet av uken. Det er også godt å høre litt norsk innimellom. Så jeg må si at dette er litt kjipt og ganske unødvendig. Hadde det nå enda vært et engelsk program som NRK kunne ha solgt til kanaler i utlandet, så hadde jeg forstått det, men det er jo kun nordmenn som ser på Nytt på Nytt.

Legg igjen en kommentar

