Nutella

I dag brukte vi nesten 10 minutter av histoire timen på å diskutere det at vi ikke spiser nutella i Norge, men nugatti isteden. Til og med læreren ble satt ut. Så nå må jeg ta med meg nugatti fra Norge sånn at de får smake. Det blir solgt 8 000 krukker(hvor de fleste av dem er 750gram) med nugatti i Frankrike hver dag, så det at jeg kommer og fortelle dem at vi spiser noe bedre setter dem litt tilbake. Men jeg kommer jo hjem på en liten påskeferie nå til helgen så da skal jeg heller slepe med meg litt nugatti ned her. Hvem vet, kanskje de blir populært.

Legg igjen en kommentar

