Ferie(reise)

Klokken halv tolv i dag begynte ferien for meg, etter en dag med kun én skoletime. Det begynner så vidt å gå opp for meg nå, etter mange timers med reising, at jeg er på ferie. Torsdag hadde jeg franskmuntlig prøveeksamen. Det er veldig lenge siden jeg har stresset så mye i mitt liv, men jeg tror det gikk ganske bra. Det har vært sånn 25 grader, hvis ikke mer denne uken og stålene sol, så det var litt kaldt å komme til Norge nå. Ja, forresten, jeg befinner meg på et hotell i Oslo sentrum ettersom jeg landet seint og jeg tar NSBtoget klokken åtte imorgen tidlig til Ustaoset. For et par dager med påskestemning før jeg tar turen til Bergen i en god uke. Etter det skal jeg ned i varmen igjen, jeg skal en uke til Nice med mamma. Jeg gleder meg allerede til å slappe av på stranden, jeg er nok en sommer person. Litt jobbing blir det selvfølgelig i ferien, men så har jeg også ganske mange timer med reise som jeg kan bruke også. Jeg har heldigvis ikke noe imot å reise, jeg elsker det, spesielt å ta tog. Jeg sitter i min egen verden og drømmer meg bort. Litt musikk, en blokk og en penn er alt jeg trenger for å holde meg opptatt. Jeg håper virkelig at jeg får slappet litt av i ferien, at jeg får tid til å sitte meg ned med en bok eller skrive litt. Det første som er viktig er å få seg litt søvn. God natt!

2 thoughts on “Ferie(reise)

    • Marianne det var jo derfor jeg spurte deg om hva du gjorde på fredagen! Men jeg kom uansett fram ved midnatt og dro morgenen etter i åtte tiden…

Legg igjen en kommentar

