Coffee break in Bergen

Jeg var som tidligere nevnt en uke i Bergen. Det var utrolig kjekt å se lillesøsteren min igjen, men også gode og gamle venner. Jeg tok med en kaffe med Serine som er en hyggelig jente jeg gikk på barneskole med og i speideren med (ja, jeg har gått i speideren “alltid berett”). Det er veldig lenge siden jeg hadde snakket med henne, men utrolig hyggelig. Det er alltid morsomt å se hvordan man forandrer seg mye på kort tid, men allikevel hvordan man er den samme personen som man gikk på skole med for mange år siden. Jeg var en god del med Siri som også er en venninne fra barneskolen som jeg skal på festival med i sommer og som var med meg til Paris nå i sist ferie. Jeg var blant annet å så på da hun hadde en kinesisk presentasjon. Hun var selvfølgelig flink og det var interessant, selv om jeg ikke forsto så mye. Så klarte jeg å få tatt meg en liten overnatting hos Daniela som hadde kommet hjem fra en to måneders jordenrundttur. I tillegg møte jeg også Trine, Marius og Eirin. Så det ble ganske mange kaffebesøk, men jeg fant også ut at det er endel kafeer i Bergen som jeg ikke har vært på!

044050051048049053060061067069082102181190192194196197

Legg igjen en kommentar

