Toulouse

Nå er jeg i Toulouse en langhelg for 17. maifeiringen. Jeg kom natt til fredag og jeg har vært så heldig å få bodd hos Mathilde, Lena og Claire. Det har vært opp og ned med været, men det har vel ligget på sånn 20 grader. Toulouse er en utrolig koselig by (eller ihvertfall det jeg har sett av den). Vi har vært ute og spist, det har blitt litt shopping (klarte ikke å holde meg) også hadde vi et lite felles arrangement i dag. Da ble det litt sport (slåball og fotball) som mitt lag vant (stolt), en konkurranse og en pikknikk. Vi var vel 20-25 stykker hvorav alle var fra Toulouse utenom meg. Det var veldig hyggelig og solen kom til og med litt fram bak skyene. Siden det for mange nå er eksamenstid så blir det en del lesing for de jentene jeg bor hos, men det er greit fordi da får jeg jobbet litt jeg også, for jeg tar jo meg tross alt fri tre dager fra skolen denne uken som kommer.

Nå nyter jeg mine siste timer som umyndig. Imorgen er jeg «voksen» og kan både skrive under på alle papirer selv og skaffe meg både leilighet og ny bank. Med tanken på at jeg allerede bor alene i utlandet så forander det ikke så mye å bli 18 år, men det det blir selvfølgelig litt stas🙂

Legg igjen en kommentar

